Ingyenes vállalati próbaverziókWebroot Magyarországi DisztribúcióKapcsolatok

Webroot Terméktámogatás



Gyakran ismételt kérdések



A Webroot SecureAnywhere telepítőcsomagok elérhetősége

A Webroot SecureAnywhere használatához szükséges Webroot kapcsolatok


 

Webroot SecureAnywhere Business - Vállalati végpontvédelem



Webroot SecureAnywhere Business - Endpoint Protection Adminisztrátori kézikönyv

Telepítés
A Webroot SecureAnywhere Business - Endpoint Protection kliens telepítési lehetőségei
A Webroot SecureAnywhere Business - Endpoint Protection kliens távoli csendes telepítése
A Webroot SecureAnywhere Business - Endpoint Protection kliens telepítése proxy beállítással
A Webroot telepítő parancssori kapcsolói


Beállítások
A Webroot SecureAnywhere Business - Endpoint Protection URL szűrésének beállításai

Hibabejelentés
Hibák bejelentésének módja


Fájlfeltöltések a Webrootnak / Adott MD5 vagy URL ellenőrzése az online adatbázisban
- gyanús fájl feltöltése
- tévesen karanténozott fájl (false positive) feltöltése a besorolás megváltoztatására
- monitorozott legális fájl feltöltése, ha a monitorozása lassulást okozna, a besorolás megváltoztatására
- biztonságos fájl (safe file) feltöltése osztályozásra
Webroot online ellenőrzések

 

 

 

További kérdése van?

 

Írjon nekünk üzenetet...

Hívjon fel minket!
Az alábbiak szerint szívesen állunk rendelkezésére telfonon keresztül is:

Hétfő - Csütörtök 10:00 - 16:00
Péntek: 10:00 - 13:00


Tel: +36 70/388-2101



Gyártói terméktámogatás


Tudásbázis és technikai támogatás elérési lehetőségek (email, telefon):

Webroot Technical Support


Távsegítség



Amennyiben telefonos támogatást végző kollégánk megkéri rá, a távsegítség nyújtásához szükséges szoftverünket itt töltse le:
NOLLEX Távsegítség szoftver letöltése